Тех. підтримка | Пн-Сб 9:00-18:00
0
Кошик
0 грн

Гарантія та повернення

ГАРАНТІЯ І СЕРВІС

 

В асортименті інтернет-магазину представлений тільки сертифікований товар, на який надається офіційна гарантія від виробника.

Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника і обслуговується в авторизованих сервісних центрах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить офіційний гарантійний талон/паспорт від виробника і документ, що підтверджує покупку товару.

 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Обмін або повернення товару, купленого в інтернет магазині здійснюється відповідно до закону України "Про захист прав споживачів України".

Якщо при отриманні товару Ви виявили, що він не підходить за кольором, формою, характеристиками або з інших причин не може бути використаний за призначенням протягом 14 днів - товар можна повернути або обміняти за умови, що товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, пломби, комплектація, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Клієнт здійснює повернення товару продавцю за власний кошт.

 

НЕ ГАРАНТІЙНІ ВИПАДКИ

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  •  випадкові пошкодження (дефекти завдані Клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Сервісний центр може відмовити в разі:

  • порушення збереження гарантійних пломб; 
  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.
  • у разі відсутіності у Клієнта гарантійного талону/паспорту на товар.